Sweet Harvest is an organic gardening co-operative created by four friends in Kalken, Belgium. We meet regularly to coordinate our gardening efforts and share our harvests.

Sweet Harvest is een bioligsch tuiniereen coöperatieve opgericht door vier vrienden in Kalken, België. We komen regelmatig bijeen om onze tuin inspanningen te coördineren en onze oogsten te delen.

07 april, 2012

Broccoli en spruitjes, de paashaas en kuikentjes

Broccoli en spruitjes zijn verspeend, de paaskuikentjes zijn een week te vroeg gearriveerd en de paashaas heeft besloten om bij ons te komen wonen.

de Paashaas noemt "George"


Ik heb ook nog wat tuinbonen bijgezaaid (volgens de rc van wroeten) de snijbroccoli is gezaaid en de rode broccoli is al mooi aan het ontkiemen. En er zijn 5 meloenkiempjes te zien. De tomaatplantjes en basillicum zijn ook nr een groter en voedselrijker potje verhuisd.

Jovita, de stengelui kan ook worden verspeend (ik voorzie om dat volgend weekend te doen). Als ik passeer zal ik af en toe eitjes voor de deur zetten (je moet dus niet geloven als ze zeggen dat die van de paashaas komen).

paaskuikentjes

De hoeveelheden van broccoli en spruitjes heb ik ook wat opgedreven (wroeten), hopelijk heb ik genoeg plaats om ze allemaal uit te planten???

Kiemen bij Eva

Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...