Sweet Harvest is an organic gardening co-operative created by four friends in Kalken, Belgium. We meet regularly to coordinate our gardening efforts and share our harvests.

Sweet Harvest is een bioligsch tuiniereen coöperatieve opgericht door vier vrienden in Kalken, België. We komen regelmatig bijeen om onze tuin inspanningen te coördineren en onze oogsten te delen.

27 februari, 2012

voorzichtige lentegroe(n)tjes

Peter is eergisteren en gisteren volop in de tuin aan het werk geweest : een boom vellen en vlier stekken en aan de rand van de gracht terug inplanten. Het grove werk dus.

Heb ook gezien dat de rabarber al stillekesaan boven komt…..héérlijk.

Heb ook nog platte peterselie geoogst in de tunnel, die begint (tot mijn grote vreugde) weer te groeien.

Er is nog een hoooooooooooooooooop werk in de tuin dus onze weekend zitten al goed vol.

Hopelijk wordt het toch een beetje warmer zodat ook de erwtjes en peultjes in de grond kunnen, maar eerst nog bewerken met de woelvork. Als jullie naar Bastin gaan wil ik zeker mee (met de knip op de beurs Kyra!) En Eva, ik deel volledig je enthousiasme : ik zie ons al de eerste tuinboontjes opsmullen want ik vind wel dat we bij de eerste (kleine) oogstjes al een feestje moeten bouwen !!!!!! Hopelijk wordt het een ‘top’ zaai- en oogstseizoen.

Héél veel voorzichtige lentegroe(n)tjes, Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...