Sweet Harvest is an organic gardening co-operative created by four friends in Kalken, Belgium. We meet regularly to coordinate our gardening efforts and share our harvests.

Sweet Harvest is een bioligsch tuiniereen coöperatieve opgericht door vier vrienden in Kalken, België. We komen regelmatig bijeen om onze tuin inspanningen te coördineren en onze oogsten te delen.

23 maart, 2012

Kiemplantjes

Ik (Kyra) heb nog veel bieslook, dus ik kan je wel wat uitsteken als je wilt?

Over mijn zaai- en plantperikelen.... er staan al een paar kiemplantjes van chilipeper, basilicum en pronkerwten. Maar het blijft allemaal vrij klein en de helft is ook niet opgekomen. Volgens mij ben ik gewoon veel te vroeg begonnen met zaaien dus ik wil een dezer dagen een volgende lading gaan zaaien.

Ik had ergens in februari een paar van die minizaaikasjes gekocht (na mijn jaarlijks geklungel met losse potjes e.d.) en die moesten natuurlijk meteen uitgeprobeerd worden....:) dus ergens half feb. zaten hier de zaadjes al in de grond. Ik hoop dat de zaden van de warmoes en peterselie inmiddels zijn aangekomen.

Kyra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...